AppSheet MiniCRM helyett
A LEGÚJABB TREND A CÉGES NYILVÁNTARTÁSBAN
A cégek versenyképességét alapvetően meghatározza a nyilvántartásuk. A legolcsóbb, a leggyorsabb és a legprecízebb, ha digitális nyilvántartás végzi el mindazt, amihez nincs szükség emberi beavatkozásra.
Jó hír, hogy ma már nincs szükség speciális programokra vagy szolgáltatásokra ahhoz, hogy egy vállalkozás az üzleti folyamatokat teljes körűen lefedő nyilvántartó rendszert alkalmazzon.
A jól ismert irodai számítógépes alkalmazásokkal (szövegszerkesztő, táblázatkezelő stb) azonos kategóriába tartozó alkalmazáskészítő segítségével akár az irodai munkatársak saját maguk is képesek létrehozni és az igények változásával továbbformálni saját nyilvántartó rendszert.
A hagyományos modell
kódolási szakértelemmel bíró, magas munkadíjú fejlesztők alakítják ki, szabják testre
a fejlesztő cég által meghatározott üzleti logika, módszertan kereteket szab a hasznosításban
csak korlátozottan (extra fejlesztést követően) köthető össze a napi munka során használt további rendszerekkel (naptár, névjegyalbum, file tároló, számlázó stb).
A low-code no-code modell
kódolási szakértelemmel nem rendelkező, általános számítógép felhasználók is képesek bonyolult informatikai feladatokat is ellátni.
számítógépen és okostelefonon használható alkalmazások építés kódolási tudás nélkül,
az adott cégben kialakult üzleti logika teljes körű követése
a további felhő alapú rendszerekkel való egyszerű összekapcsolás
Miért vesztegetné az idejét és a pénzét hagyományos rendszer fejlesztésre?
Szinte AZONNAL felépítheti és használatba veheti saját nyilvántartó rendszerét!
Ismerje meg a legkorszerűbb low-code no-code alkalmazás építő technikát!
Az AppSheet egyszerű, gyors és olcsó megoldást kínál a CRM bevezetése előtt álló hazai KKV számára, használatával már rövid távon jelentős idő-, energia- és pénzmegtakarítás érhető el.
ÁR
Ellentétben a miniCRM-mel az AppSheet árazása átlátható, egyszerű és publikus! Nincsenek külön árazott modulok és rejtett költségek!
Az AppSheet havi előfizetési díja felhasználónként 5 USD (Starter csomag) ill. 10 USD (Core csomag).
Az AppSheet Google Workspace szolgáltatáscsomag előfizetőknek ingyenes, nem kell az AppSheet használatért külön fizetniük.
Az AppSheet bárki számára teljesen ingyenesen lehetővé teszi ún. Prototípus alkalmazások felépítését és használatát max. 10 felhasználóig.
Az AppSheet alkalmazások kialakításának, használatának nincs külön díja. Az alkalmazás építés kódolási szakértelmet nem igényel, az Excel táblázatok kezelésében járatos munkatársak könnyen kiismerik magukat a rendszerben. A részletes tutorial és sablonként használható minta alkalmazások állnak rendelkezésre.
Igény esetén, tapasztalt AppSheet szakértő magyar nyelvű támogatást tud biztosítani.
FUNKCIÓK
Ellentétben a miniCRM-mel az AppSheet sokféle célra használható keretrendszer, melyben tetszőleges logikai modell szerint alakíthatók ki alkalmazások, többek között CRM rendszer is, de létrehozható egyszerű feladatnyilvántartó, projektmenedzsment, raktárkezelő, ill tetszőleges nyilvántartás.
Az AppSheet-ben a cég nincs rákényszerítve, hogy egy "kőbe vésett" nyilvántartási módszer elveit kövesse. Pl. az üzleti érdeklődésekhez tetszőleges elemek kapcsolhatók (megjegyzés, feladat, esemény stb).
A különböző listák oszlopaiként meghatározható ún paraméterek lehetnek a szokásos szöveges, számérték, értékkészlet típusúak és van néhány speciális is, mint például a vonalkód olvasó, vagy a GPS lokalizáció.
Automatizáció a rendszer alapképessége, melynek segítségével szintén kódolási szakértelem nélkül lehet akár egészen bonyolult automatizmusokat beállítani.
Ellentétben a miniCRM-mel az AppSheet tetszőleges dokumentum sablonok (pl. szerződés, teljesítési igazolás, átadási jegyzőkönyv, raktári bizonylatok stb.) alakíthatók ki.
A fentiek alapján könnyen érthető, hogy miként lehet AppSheet CRM alkalmazásban teljesen testre szabottan és automatizáltan árajánlatot készíteni, kiküldeni, archiválni. De ugyanilyen egyszerűen lehet vonalkódos szállítólevelet, raktárkészlet nyilvántartót kialakítani.
INTEGRÁLHATÓSÁG
Ellentétben a miniCRM-mel az AppSheet-ben mélyen integráltak a Google közismert alkalmazásai:
dokumentum tárolás - Google Drive
email - Gmail
naptár - Google Calendar
táblázatkezelés - Google Sheet
szövegszerkesztés Google Doc
Ellentétben a MiniCRM-mel az AppSheet Google alapfunkciók teljes körűen integráltak, az alkalmazás kialakításakor bárminemű kódolási szakértelem nélkül, néhány kattintással "bevonhatók" az email küldés, naptár használat vagy file kezelés során a Google alapszolgáltatások.
Ellentétben a miniCRM-mel az AppSheet kifejezetten ösztönzi az alkalmazás készítőket a szabványos felső szolgáltatásokkal való integrációra. Ennek köszönhetően tetszőleges felhő alkalmazások pl. számlázó rendszerek (számlázz.hu, Billingo stb.) egyszerűen összekapcsolhatók az AppSheet-tal)
ÉRTÉKÁLLÓSÁG
Ellentétben a miniCRM-mel az AppSheet mögött a Google Cloud a vállalati informatika egyik vezető világcége áll, annak megfelelő emberi (mérnöki) és anyagi erőforrásokkal. Ez a garancia arra, hogy az AppSheet alkalmazások bármely számítógépes és mobiltelefonos platformon egyaránt stabilan és optimálisan működnek. A fejlesztésük folyamatos, a mindenkori top IT trendeknek megfelelő újításokkal.
Ellentétben a miniCRM-mel az AppSheet több tízezres nemzetközi felhasználói körrel rendelkezik. A 2014-ben alapított, majd 2020-ban a Google által felvásárolt AppSheet az elmúlt években is jelentős fejlődésen ment keresztül, aminek köszönhetően ma már nem csak a kis- és középvállalatok, hanem a nagyvállalatok legmagasabb technológiai elvárásainak is megfelel.